Jestem przyjaźnie nastawionym do świata 21-latkiem. Nienawidzę ludzi.

Smartphones stupid people

dzisiaj nie bede mial czasu, zeby usiasc do komputera i naskrobac, ale jestem w autobusie i napisze z telefonu. a co, mamy XXI wiek. przepraszam za literówki i brak polskich znaków.
dzisiaj wracam z pracy i stoi sobie taki dresik, buty obdarte i ogólnie źle mu z oczu patrzy. nie popuszcza żadnej dziewczynie. każdy tyłek zobaczony, nie nie dyskretne zerknięcie. wlepiony wzrok jakby pierwszy raz widział.
zmęczony życiem, raczej mało ambitny, bo co taki dres może mieć za ambicje.
tym dresem jestem ja. wracałem z pracy w dresie ponieważ zacząłem biegać, jednak nie jestem w stanie jeszcze przebiec całego dystansu wiec podjezdzam kawałek. patrząc na swoje odbicie w szybie wyglądałem tak wlasnie jak opisałem. tyłki też oglądałem bezczelnie bo po pracy nie miałem siły sie ukrywać.. ciekawe czy tylko ja siebie tak odebrałem 🙂

lajkowac fanpage!

Leave a comment